Gamle LP -plater

…er egentlig ganske så morsomme å jobbe med…. til jul fikk alle våre venner og familie for den del en LP skål. De er jo morsomme også:

20141028_135159

Vanskelig å lage de er det heller ikke. Lykken er jo å finne den LP som betyr noe for en man har lyst til å gi en original gave, for deretter å lage en fin skål 🙂 (eller kanskje blir de ekstra lei seg for at LP’n er herpet??) En trøst i alle fall er å beholde coveret…

For øvrig er jeg tilbake på hytta på Utvorda, eller Innvorda heter det vel egentlig. Målet er å få lest og skrevet på artikler, men det er fort gjort å bli litt distrahert 🙂

Men nå skal jeg være flink pike. Lese. skrive og kanskje strikke  (bare pitte litt…) :-O)

Om gunnesolum

Jeg er mamma til tre gutter og har en bonusdatter, matmor til Bamse og kona til Petter. Jeg elsker å være på hytta vår på fjellet, Spjøtvassbu. Der tilbringer jeg mye tid fra våren, når isen går til høsten og snøen kommer. Jeg liker å betrakte meg selv som en kreativ sjel, og Hjertegløtt vil være en fin måte å dele mine påfunn med dere.
Dette innlegget ble publisert i DIY, Studier og merket med , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

