Og tiden går…

Lenge siden sist jeg skrev et innlegg nå, men nå, akkurat nå har jeg et lite pusterom. Var på hytta i helga, og da fant jeg frem heklenålen. Ble inspirert av Siljes hjerter på Hjertero.com. Tenkte kanskje at dette kunne bli noen fine pakkelapper til jul? Bare å «rulle» på en til-og-fra lapp:) Eller kanskje kan de pynte opp andre steder også?

 

 

Forøvrig har det vært en uforglemmelig sommer med mange late, produktive, strålende, varme, hyggelige, mysige, osv… sommer dager. Har knipset noen bilder nå og da som dere kan se på Instagram, og her er to eksempel 🙂

Men tilbake til hjerter,- synes hjerter i alle farger og fasonger er herlig! Googlet litt og kom over disse nydelige hjertene på bloggen til Ella. Er ikke disse nydelige?

Her er mine første spede forsøk….

Men det kan jeg love,- det blir flere !!!  Pyntet med «gaffel sløyfer». Søte, ikke sant?

Ha en henrivende og fargerik høst !!!

IMG_20140829_234816

Taklampe fra Ikea. Amazing….

Om gunnesolum

Jeg er mamma til tre gutter og har en bonusdatter, matmor til Bamse og kona til Petter. Jeg elsker å være på hytta vår på fjellet, Spjøtvassbu. Der tilbringer jeg mye tid fra våren, når isen går til høsten og snøen kommer. Jeg liker å betrakte meg selv som en kreativ sjel, og Hjertegløtt vil være en fin måte å dele mine påfunn med dere.
Dette innlegget ble publisert i Hekling, Strikking og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

